اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۰۰۰

نوری: کشتی فرنگی بعد از المپیک موفقیت‌های زیادی کسب کرد

نوری: کشتی فرنگی بعد از المپیک موفقیت‌های زیادی کسب کرد
عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: کشتی فرنگی ما بعد از المپیک برزیل پوست‌اندازی کرد و با همین تیم جوان موفقیت‌های زیادی را کسب کرد.
۰۲:۵۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|

حسین نوری عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در گفت‌وگویی، گفت: بعد از مسابقات جهانی دور جدید تمرینات را آغاز کردیم. این اولین اردو است برای شروع کار خوب است و امیدواریم با همین برنامه‌ریزی که کادر فنی انجام داده بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا که اسفندماه برگزار می‌شود، بتوانیم موفق شویم.

وی در ادامه افزود: شرایط اردوها خوب بوده خدا را شکر چیزی کم و کسر نداریم همه چیز تا الان خوب بوده کادر فنی و بچه‌ها هم همدل بوده‌اند و تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم.

نوری در خصوص تغییرات در کادر فنی و کشتی‌گیران تیم ملی بعد از المپیک ریو گفت: بعد از المپیک برزیل ما در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردیم با کادر فنی جوان توانستیم قهرمان آسیا شویم و بعد از آن هم در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا هم توانستیم قهرمان شویم. در مسابقات جهانی هم عنوان نایب قهرمانی را کسب کردیم و برای مسابقات پیش‌رو هم با تجربه بیشتر شرکت خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم باز هم با موفقیت از تشک خارج شویم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در پایان در خصوص حضور نیافتن کشتی‌گیران نامدار فرنگی در اردوها اذعان داشت: بزرگان کشتی ما مثل سوریان، رضایی و نوروزی فکر می‌کنم که دیگر کشتی نمی‌گیرند چون آنها بعد از المپیک دیگر کشتی نگرفته‌اند و ما هم در مسابقات جهانی و مسابقات مختلفی که بعد از المپیک شرکت کردیم با ترکیبی از جوان‌ها مسابقه دادیم و موفق شدیم. ان‌شاءالله با تجربه‌ای که همین جوان‌ها کسب کرده‌اند بعد از این هم بتوانیم موفقیت‌هایمان را تکرار کنیم.

انتهای پیام/

 
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین